torsdag 26. august 2010

Tiden...


Tiden

Det sies at det finnes en tid for alt... en tid for glede, en tid for sorg, en tid for latter, en tid for gråt...


... og en tid for ettertanke...
Jeg kjenner at jeg er litt der om dagen....

Man vil så gjerne være fornøyd og glad hele tiden, og sette pris på alt man har å glede seg over her i livet. De aller fleste av oss her til lands har det utrolig godt og liten grunn til å klage, så sant man ikke er alvorlig syk eller har det vondt på andre måter. Likevel sniker bekymringene seg av og til inn, dagsformen varierer og alle dager er ikke like gode... Det kan ha 1000 forskjellige årsaker og sånn er det vel for de fleste av oss vil jeg tro...

Hvordan vi lever livet vårt, hva vi bruker tiden vår til...
Tar vi oss tid til bare å nyte at vi er til eller streber vi hele tiden etter å fylle hvert sekund av døgnets 24 timer med gjøremål og aktiviteter...

Litt dype tanker hos meg i dag kjenner jeg....


Allways look at the bright side of life!?

Jeg skal innrømme at jeg er flinkere til å predike det enn å etterleve det selv..
Men, jeg VIL jo være en livsnyter som ser lyst på livet, alltid!

Tusen takk for alle koselige hilsner dere legger igjen til meg! Utrolig hyggelig å titte inn her og bare suge til seg gleden og inspirasjonen dere gir ♥ 
Velkommen til ny følger, hyggelig at du fant veien hit!

Det nærmer seg helg og her er et vintips fra meg.
Vinen er god, koster 130 kroner og jeg må innrømme at jeg noen ganger har kjøpt vinen også på grunn av etiketten.. Synes den er helskjønn ♥

Vespa Barbera d`Asti
Middels dyp fiolettrød. Ung, litt dropsaktig fruktighet preget av kirsebær og fiol, innslag av urter og paprika. (2008)

'Enjoy your food, drink some wine,
and just be verry happy!'

Snart helg ja...Hmmm.. Hvor ble det av tiden...?

Nei, nå er det jammen på tide med en kaffe og litt sjokolade! Det gir garantert lykkefølelse, om enn kortvarig... *smil*


God helg!