søndag 28. november 2010

Olivenkrans ♥♥♥


Våknet opp til en hvit verden i dag.... Minus 8 grader og snøstorm ute.. Fantastisk vakkert!

Var i hyggelig suppelag hos gode venner i går. En flott kveld, tusen takk til det gode vertskap, det var både raust, rikelig og godt!


I går fikk jeg gjort noe jeg har tenkt på lenge, nemlig å lage meg en hjerteolivenkrans!
Jeg brukte grener og blader fra olivenbusken min, som for øvrig har begynt å miste blader igjen...

Noen av dere husker kanskje tidligere innlegg om en ribbet olivenbusk etter en høst og vinter innendørs? Var usikker på hvor jeg skulle plassere olivenbusken når jeg tok den inn i høst, men valgte å sette den foran stuevinduet. Der er det både lyst og litt kjøligere enn i resten av stuen. Den har greid seg så langt, men nå har den altså begynt å miste bladene... Ser at andre også sliter litt med dette. Kommer tilbake med rapport litt lenger utpå, håper den ikke mister alle bladene i alle fall :)

Jeg brukte en stålbøyle i hjerteform (har tidligere vært en hjerterankeblomst på den) og surret grenene og bladene fast med ståltråd.


Med meg hjem fra Tinnies Hus i Sandefjord ble også dette lille zinkhuset fra Walter & Co. Det ble mer komplett med to stykker synes jeg..


Siden det ble en litt sen kveld i går har jeg tatt en veldig rolig start på dagen. Sitter her i morgenkåpen  med frokost, tekopp, tente lys og julemusikk.. Ute er det som sagt HVITT...

Planer for dagen er å gjøre ferdig julekortene jeg holder på å lage og å pusle litt i heimen med flere adventsforberedelser, kanskje gå en tur... OG ta en bloggrunde hos dere, det har blitt lite av det i det siste og nå trenger jeg litt ny inspirasjon. Og det får jeg garantert hos dere! Så nå får jeg se å komme i gang her... ;)

Tusen takk søte venner for alle koselige tilbakemeldinger, det gleder meg stort!


Om du har tid og lyst til å høre en vakker sang, klikk her for å høre Sarah Mclachlan med sangen River Den er nydelig!