tirsdag 30. november 2010

Lerkegrener og små hemmeligheter...


Jeg synes lerkegrener er så fine, ser at mange av dere har dem. Det er dårlig med slike trær her omkring, jeg har i alle fall ikke kommet over et ennå. Vel, så må det bli kunstige lerkegrener da... :)

Og disse fant jeg hos.....


Endelig har Home & Cottage kommet til byen! En utrolig lekker butikk åpnet på Gulskogen senter i Drammen sist uke. Her kan man gå runde på runde og bare suge til seg inspirasjonen og alt det stilige de har å by på. Jeg fikk handlet noen julegaver og i tillegg kjøpte jeg meg noe jeg har ønsket meg lenge, nemlig denne glassklokken. Jeg gikk smilende ut av butikken.... Hit skal jeg tilbake, det er helt sikkert!



Det er tid for små hemmeligheter....
For mange år siden startet venninnegjengen syklubb og da skulle vi jo sy, klart det! Du kan si det sånn at jeg ikke akkurat ble bitt av broderibasillen, men èn ting klarte jeg å fullføre; denne adventskalenderen!

Siden har det vært tradisjon at ungene har fått sine adventspakker hengt på den. I fjor ville de ha en vanlig kjøpekalender hver, men det ble nok ikke helt det samme for i år ville de tilbake til pakkekalender. Dermed måtte mor til pers igjen i år og her er resultatet. Ikke noe dyre eller fancy gaver, bare litt praktiske småting og litt godis...



Og når ungene får sine overraskelser må vel også far få sitt.... ;)
En idè jeg fikk av en god venninne for noen år siden har blitt en tradisjon for min kjære...
En kasse med 24 forskjellige juleøl/gourmetøl står nå til kjøling på kjellergulvet....
Det er helt klart tid for KOS!

Ser at det er mange av dere som er kreative og lager flotte adventskalendere, men er det noen damer der ute som får noen overraskelser i adventstiden mon tro?


♥ Vel, uansett er den største gleden å glede andre
Klem fra Gry