torsdag 11. november 2010

Lek med bokstaver...



  



♥ Årets første vinterdag... Minus 13 grader her i dag..
Hvitt & vakkert


♥ Sliter litt med formen og må ta det mer med ro en stund fremover. Det blir ikke den store julevasken og baksten her i huset, men det er jeg heller ikke så opptatt av. Det viktigste blir å pynte litt, få julegavene i hus og gjøre det koselig. Har puslet litt hjemme her i dag og fikk god julestemning av vinterværet. Lekte meg litt med noen bokstaver jeg kjøpte til jul i fjor...


♥ Gikk en tur i vinterværet og plukket med meg et par grankvister som jeg satte i vann i et norgesglass..
Ikke så fint som disse små granbuskene i sinkbøtter som jeg ser at mange av dere har, men dette var et alternativ enn så lenge. Har en gammel sinkbøtte, mangler bare det lille søte treet...



♥ For tidlig med God jul da, men bokstavene kan man jo leke seg litt med..



♥ Englefjær & røkelse...



♥ Jeg har fått en ny award! Tusen hjertelig takk til Hjertedamas blogg
Du er god & snill som gir den videre til meg

Nå var jeg så heldig å få denne awarden fra Elisabeht med bloggen Velkommen innenfor for en liten stund siden. Litt lenger ned på siden har jeg skrevet tre ting jeg liker å gjøre..

♥ Nå snør det ute igjen og det er meldt en del snø i natt. Synes det er koselig med snø jeg *smiler*
Ha en fin kveld
Klem fra Gry