mandag 22. november 2010

Snøproblemer på bloggen...

Hei dere og vel overstått helg! Her er det fortsatt vinterlig og flott og det har blitt et par gåturer i helgen. Det gjør virkelig godt og så er det så koselig å gå tur når snøen daler ned *smiler* Ekstra godt å komme inn igjen etterpå da, tenne lys og ha det varmt og godt. Varmer gjør også alle hyggelige tilbakemeldinger fra dere, jeg fryder meg

Siden jeg er så glad i snø i disse førjulstider la jeg for et par uker siden på snøeffekt på bloggen min. Det er jo både søtt og fint, men nå har jeg fått tilbakemelding om at de med eldre pc'er sliter med disse snøfnuggene og bloggen blir veldig tung å laste ned.

Jeg setter stor pris på å få besøk av alle mine følgere og vil gjerne at dere skal komme å hilse på, så nå har jeg herved fjernet snøeffekten. Velkommen tilbake til dere alle, enten dere har gammel eller ny pc!


Siden vi er så heldige å ha ekte snø rett utenfor døren her nå, er det jo heller ikke det store behovet for disse snøfnuggene på bloggen. Vi kan heller nyte disse snøbildene jeg har tatt :)

Bildet under her tok jeg den 4. desember i fjor...
♥ En verden pakket inn i vatt... Slik vil jeg ha det til jul i år også *smiler*

♥ Ha en fin mandagskveld
Klem fra Gry