søndag 3. april 2011

EGGS


Det nærmer seg påske...
Jeg har blitt inspirert av flinke bloggere som har dekorert de lekreste egg, utrolig mye fint å se! Så jeg kjøpte noen pappegg, decoupagelim, lisser og bånd på Panduro. Servittene kjøpte jeg på Kremmerhuset. 
Morsomt og enkelt!


Velkommen til nye følgere!
Så hyggelig at dere fant veien til meg, jeg håper dere finner litt inspirasjon her ;)





Jeg har også vært så heldig å motta denne vakre awarden fra Fie's Lykke
Tusen takk Sophie Mari! Den er nydelig! Det er også den skjønne damen og jeg anbefaler absolutt en titt inn til henne ;)


Med den takker jeg for alle herlige og inspirerende awarder jeg har fått siden jeg startet å blogge! Det har blitt noen etter hvert og jeg har satt stor pris på alle sammen <3

Etter hvert som man har blogget en stund blir man kjent med så mange fantastiske mennesker! Mange følgere har lagt seg til og en føler at en har fått mange venner her inne. Det kan være vanskelig å velge ut når awarden skal videresendes og jeg har derfor bestemt meg for at min blogg heretter skal være awardfri. Men jeg setter veldig stor pris på at du legger igjen noen gode ord til meg. Det varmer og gleder stort!

Jeg ønsker alle som er innom om en riktig fin ny uke, nyt aprildagene til fulle!

Klemmer fra Gry