søndag 24. april 2011

En følelse av SOMMER ♥

 I APRIL!
FOR et påskevær vi har her i år! Dette er rett og slett helt utrolig deilig!! Kjedelig å lese om finværet for dere som ikke har vært så heldige med påskeværet i år... Men jeg håper at dere koser dere masse disse påskedagene likevel ;)
Det føles nesten som om vi i år har gått rett fra vinter til sommer... Eller, vi var jo litt innom  våren da, men det været vi har hatt disse påskedagene minner mer om sommer enn vår faktisk. Bjørkene spretter som bare det, plenene begynner å bli irrgrønne og fuglene har tidenes vårfest! Jeg er redd dette ikke kan vare, så det gjelder å nyte som best vi kan ;)


Vi har hatt et par dager i Vestfold på besøk hos gode hyttevenner. Der nøt vi hyggelig selskap, det fine været, gourmetmat & deilig vin. Og noen av gutta tok faktisk årets første bad i sjøen! Tipper det var kaaaaldt... men de var like blide ;) Utrolig å sitte på varme svaberg og se utover stille sjø.. Sukk, den som kunne gjøre dét litt oftere....


Hjemme har vi vasket terrasser, mannen har byttet dekk fra vinter til sommer på bilene og jeg er i gang med å pusse og male noen hagemøbler. Det som er så deilig med slike fridager er at man kan gjøre akkurat hva man vil! Deilig lang frokost, sitte litt i sola med en bok, jobbe litt, sole seg litt igjen... osv... Rett og slett bare nyte livet! I går var gode venner innom på årets første utepils og i ettermiddag var det på sin plass, etter noen timers jobbing, å nyte et glass hvitvin og noen jordbær synes jeg... ;)


Pelargoniene jeg tok opp av kjelleren for noen uker siden blomstrer som bare det ;)


Tusen takk for alle fine påskehilsner dere har lagt igjen, så koselig! Jeg har hatt en datafri påske, dermed lite å høre fra meg.. Håper å få tatt runden hos dere snart!

Nyt siste innspurt av påsken kjære venner, uansett vær og føreforhold ;)


Klem fra Gry