fredag 8. april 2011

Påskegleder & Hvit Romantikk...


Påsken nærmer seg!
Narsisser og påskeliljer har kommet i hus, noen små egg pynter opp på bordet, men ingen kyllinger i sikte så langt... ;) Jeg har ikke så mye påskepynt, men synes det er koselig med litt blomster, noen egg og en liten touch av gult.. Så det dukker nok opp et par små pjuskete søtinger her om noen dager.. ;) Påsken er en deilig tid, gleder meg!


I dag har jeg hentet inspirasjon fra det siste utgave av BoligDrøm, nærmere bestemt fra reportasjen hos min skjønne bloggvenn Anette med bloggen Hvit Romantikk 
Åh, så vakkert hun har det!
Vakker dame - Vakkert hjem! Gratulerer Anette, kjempegøy!
Har dere ikke kjøpt bladet ennå så løp og kjøp!! ;)) 

En får virkelig lyst til å svinge malekosten etter å ha sett hvor fint Anette & familien har det! Alt er så gjennomført vakkert og hvitt!


Men først og fremst får jeg ta en skikkelig rufs her! Disse bildene lyver litt.. Jeg kan nemlig kunsten å fotografere det som er ryddig og fint.. he he... Rotet vil jeg helst ikke vise frem, det kan jo ta motet fra noen og enhver... Ligger litt etter, så her er det bare å hive seg rundt! Nydelig vær med skikkelig blest i dag, jeg har faktisk hengt ut klesvask til tørk for første gang i år. Det er lite som kan måle seg med å legge seg i rent, velduftende sengetøy...
Snøen er så og si borte, DEILIG! ;)


Jeg må bare vise noen flere blomsterbilder..
Denne vakre buketten fikk jeg av mine jobbkolleger forrige dagen...


Veldig hyggelig og godt å være tilbake i den vanlige tralten igjen ;)


Med ønske om en riktig god helg til alle som titter innom!


Klem fra Gry