fredag 29. april 2011

Rosevann & Royal romantikk


Hagemøblene er ferdigmalte! Møblene som var trehvite, er nå kritthvite...


En deilig fridag!
Solskinn og prinsebryllup... I den anledning kjøpte jeg inn jordbær og en flaske med boblevann. Det kunne jo være hyggelig å feire litt med dem tenkte jeg! Men jeg hadde ikke fått med meg at det var et formiddagsbryllup og her jeg satt alene og felte noen tårer i romantikkens lykkerus var det i tidligste laget å knert'n synes jeg ;) Så flasken fikk bli med for bildets skyld og vi finner nok en annen anledning til å nyte den ;)


Gratulerer til William & Kate!

Et vakkert par, måtte de lenge leve og lykkelige bli!


Vi har ikke prøvd denne før, men den ser i alle fall fristende ut ;)


Tusen takk igjen kjære dere for alle koselige hilsner dere legger igjen! Jeg ligger etter med bloggrunden, det er for fiiiiint vær her om dagen.. he he... ;) Lover å komme sterkere tilbake!

Velkommen til nye følgere!

Jeg håper at dere vil trives og finne litt inspirasjon hos meg ;)



Nå er vi klare til å nyte sommerdagene... ;)


Med ønske om en riktig god helg, kos deg!
Tenk, straks er det MAI...


Klem fra Gry

PS! Jeg har ikke fått Sanselig Sommer ennå, men krysser fingrene for at bøkene er like om hjørnet.. ;)