fredag 1. april 2011

Stemningsbilder fra lanseringsfesten...


Lanseringsfesten for boken Sanselig Sommer ble avholdt på ZanZ i går og det ble en veldig hyggelig kveld!
Her er Franciska i full gang med å fylle opp champagneglassene ;) Butikken var lekkert og innbydende pyntet og på det stilige langbordet var skåler fylt med deilig frukt og kos.
Mange interiørglade damer fylte butikken og stemningen var god ;)

Gratulerer til Franciska med vellykket boklansering og en praktfull bok! Vi som var der fikk gleden av å se boken som er fylt med de vakreste bilder og ord. Det er utrolig mange dyktige bloggere der ute, gratulerer til alle som har bidratt med deilig sommersteming! Virkelig inspirerende nå som vi går sommeren i møte!
Dessverre er trykkingen noe forsinket. Så snart jeg får bøkene tar jeg kontakt med dere som har bestilt den hos meg og sender den til dere.


Det var utrolig hyggelig å møte mange kjente og og for meg nye bloggere! Spesielt koselig var det å møte bloggvenner som man har fulgt en stund og de var akkurat like HERLIGE og VAKRE som jeg hadde forestilt meg!
Gleder meg til å følge dere videre og til å bli bedre kjent med både dere og nye bloggere ;)






Velkommen til ny følger! Jorunns hobbyblogg 
Jeg håper at du vil trives her hos meg og gleder meg til å titte inn til deg ;)
Takk alle dere andre for alltid så varmende og gode ord! Og for at dere deler bokgleden med meg, både når det gjelder Sanselig Sommer og andre bøker ;) Det at omtenksomme venner deler en slik glede og oppmuntrer til å følge drømmen sin er jo bare helt fantastisk! Jeg er heldig som er omgitt av så mye omtanke og positivitet <3


Litt shopping ble det jo...he he... Det var så mye lekkert i butikken at det var vanskelig å velge ut noe, men denne søte kurven falt jeg for og jammen "datt det litt oppi" også gitt... ;)
Jeg fikk også ordnet en fin bursdagsgave til en god venninne...hemmelig hemmelig... ;)







Flere bilder kommer når jeg får plassert tingene i "sitt rette element".. ;)


Jeg ønsker alle som er innom en riktig god helg! Min kjære mamma har bursdag i morgen, så vi skal feire henne i helgen. Det blir koselig å våre sammen med familien og ikke minst vise at vi setter pris på bursdagsbarnet, det fortjener hun som er full av omsorg for oss <3 Gratulerer med dagen mamma!

God helg da!
Klemmer fra Gry