tirsdag 5. april 2011

Rustic Romance...


I dag er jeg i det litt råååsa hjørnet kjenner jeg.. he he...
Snart blir det nok litt gult her.... ;)
Jeg liker egentlig flere stiler, men det rustikke og romanstiske er jeg ekstra svak for...

Dagen startet fint med en gåtur i duggfrisk morgensol, fuglekvitter og et rådyr som skremt forsvant inn i skogen da den fikk se meg. Det ble lunsj på Kamille Blomster i dag, det er så koselig der. Interiør, blomster og cafè.. Trenger jeg å si mer.. ;)


Hvem kan stå imot en slik bukett... Ranunkler og roser i skjønn forening!


Jeg har lenge ønsket meg en madonna. Og i dag syntes jeg jammen at jeg fortjente en! ;) Denne var passe stor og passe dyr, kun 125,- kr og det synes jeg den er verdt!


Madonnaen passer fint på dette lysfatet sammen med litt annet smått og den fine rustikke telysestaken som ble med hjem fra ZanZ


En yndig pike fra Sagen Vintage Design ....


Den vakre blomsterbuketten måtte jeg bare forevige før jeg gir den til min venninne som har hatt bursdag. Jeg skal nemlig på besøk til henne i kveld og det gleder jeg meg til. Hun skal få kortet også ;)


Takk igjen for alle godord! Det gleder stort <3
Velkommen til nye følgere!
Guttemamma & Jaqcueline
Så hyggelig at dere vil følge meg videre, jeg håper at dere vil trives her ;)


Jeg har allerede rukket å bli veldig glad i det råååsa skjerfet mitt, også det fra Sagen...


Med ønske om en fortreffelig uke videre til alle som titter innom!



Klem fra Gry