fredag 15. april 2011

God påske!



Nuh! Har min påskeferie startet og jeg må si at det kjennes slettes ikke værst! ;) Uken har vært litt travel, med jobbtur til hovedstaden og noen andre gjøremål.
I dag morges arrangerte jeg og et par andre mammaer påskefrokost for klassen til yngstemann. Det ble en koselig start på dagen og en fin innledning til påsken. 

Et tips hvis du ønsker å gi noen en enkel oppmerksomhet til påske eller eventuelt andre anledninger:
Jeg kjøpte noen enkle potter med påskeliljer på Mester Grønn og surret litt gråpapir og hyssing rundt pottene. Det ble dekorativt og fint, og ikke kostet det mange kronene heller. Flinke lærere ga uttrykk for at de satte pris på dem ;)





Nå er det bare å gyve løs utendørs med å gjøre det litt hyggeligere på både trapp og terrasse...

  

Med det været som er meldt den nærmeste uken her på sør- og østlandet skulle det være muligheter til å nyte UTELIVET...


DEILIG!


Jeg har blitt inspirert til å pynte med litt lilla i tillegg til det gule i år og disse nellikene synes jeg passer fint...




Ny krimbok og blader er kjøpt inn. Denne har jeg fått anbefalt...
  

Ingen påske uten marsipan.. Jeg er klar!


I løpet av påsken skal vi besøke hyttevenner og ellers kose oss hjemme i SOLA på terrassen ;)


Tusen takk igjen for alle koselige tilbakemeldinger på bloggen min, både i form av hilsner her og hyggelige ord fra dere jeg snakker med. Jeg setter stor pris på begge deler ;)

Jeg ønsker dere alle en riktig god påske, nyt dagene til fulle!


Klem fra Gry