onsdag 27. april 2011

Haveinspirasjon..


Jeg er som snarest innom for å si
HEISANN & HOPPSANN! ;)

Dagene bare flyr av sted og det blir lite tid til blogg. Jeg ser at så mange av dere har vært flinke og laget de flotteste innlegg i løpet av påsken, takk for inspirasjonen!
De siste kveldene har jeg brukt til å male ferdig hagemøblene, det kommer nok noen bilder bare jeg får de på plass.. ;)
Det ble mye munngodt i påsken gitt, så her må det trimmes!.. he he...  I kveld gikk mannen og jeg en fin skogstur, det gjør godt for både kropp og sjel ;)


Jeg tittet innom skjønne Frøken Anker nettopp og ble så inspirert av hennes dejlige have. En slik grønn oase har dessverre ikke vi, men det gjelder jo å gjøre det beste ut av det man har ;) Disse bildene tok jeg i fjor sommer og jeg har vist de før, men fikk så lyst til å vise de igjen...
Så utrolig deilig å tenke på månedene som ligger foran oss... Tenk å sette seg ut i hagen med en kaffekopp en tidlig morgenstund, mens fuglene kvitrer og  gresset er duggfriskt...
Drøm i vei!


En fin uke videre til deg og takk for at du tittet inn!

Klem fra meg

'Dine ord er like nødvendige for meg som luften og sollyset..
Dine ord er min føde, din pust er min vin...
Du er alt for meg!'
Sarah Bernhardt