fredag 25. mars 2011

SMIL - Det er helg!


Velkommen VÅR!
Og velkommen til  ny følger

Å stå opp en tidlig fredag morgen, solen skinner inn... Nistesmøring og go'prat med gutta før de går på skolen, go'følelse etter en hyggelig kveld i går. Te i koppen og på med pc... Og her inne på bloggen har dere lagt igjen hyggelige hilsner og en ny følger har lagt seg til. Takk! Mens jeg venter på bilder som lastes opp holder jeg på å bake en brownieskake som jeg skal ha med i venninnelag i kveld.. God sjokoladeduft sprer seg i rommet... En herlig start på dagen! ;)
Så utrolig deilig å kjenne at energien er på vei tilbake! Kjenner den varme følelsen bare sprer seg i hele kroppen... ;)


Jeg lovet flere utebilder og her kommer et lite ras... ;)





Lar du deg inspirere til å ta turen ut og bare ta inn fuglenes vårfest og duften av vår?



Jeg håper det ;)


Som sagt skal jeg i bursdagslag i kveld. En god venninne fyller år.. Kjære Solveig; Gratulerer med dagen som kommer!
'Lojal, omtenksom, vakker, klok og grei. Det er ord som beskriver deg!'
Kos deg i kveld, det har du fortjent! Og glade gjester gleder seg til fest ;)

Disse vakre krokusene er til deg!


Og til alle andre som titter innom bloggen min ;)
Om det er vinter eller vår der du bor, ha en fin helg!
Klemmer fra Gry