tirsdag 29. mars 2011

Gåsunger, boktips og litt inspirasjon fra TINE K HOME


Sammen med en venninne gikk jeg en tur i solskinnet på lørdag og vi plukket med oss hver vår bukett med gåsunger. Det er VÅRTEGN det!


En annen venninne har lånt meg en bok som jeg holder på å lese.
'Øya under havet'. Av Isabel Allende.
Jeg liker måten hun skriver på og boken anbefales herved!


Jeg liker så godt denne lille fløtemuggen min fra Côté Table også...
Her brukes den nok mer som blomstermugge enn til å servere fløte i... Kunne gjerne tenke meg flere ting i denne serien ja ;)


Har latt meg inspirere av disse flotte bildene fra TINE K HOME
Kunne VELDIG godt tenke meg et slikt skap når nytt kjøkken står klart!




Jeg liker den røffe stilen som det er så mye av for tiden.
Også sånn som det pirrer shoppinglysten da gitt! Please, send me more money!! ;)


God bok! 
&
God uke videre!
Klem fra Gry