søndag 6. februar 2011

Gleden ved å dele ♥


Vi trenger
tid til å drømme,
tid til å huske,
og tid til å nå det unåelige.
Tid til å være.

G. Taber


Velkommen til ny følger!
Så fint at du fant veien til meg, jeg håper at jeg kan glede DEG!


Det som er så flott her i bloggverden er at viljen til å inspirere og glede hverandre er så stor! På den måten får man idèer og pågangsmot til å få ting gjort. Det kan være de enkleste ting, men som man trenger en liten pusj til ;)

Jeg tittet inn til Mette med den vakre bloggen Miss Mette tidligere i dag.
Hun lager så mye lekker mat og tar de skjønneste bilder. I dag delte hun en oppskrift på en deilig fruktsalat med oss. Dermed fikk jeg lyst til å lage det selv også og det ble en enkel fruktsalat her i stad. Jeg tok det jeg hadde i kjøleskapet; kiwi, appelsin, eple og noen mandelflak... Og vips så hadde jeg en fruktsalat som ble et lite mellommåltid..


Jeg hadde kjøpt inn vaniljekesam til helgen med tanke på at jeg kanskje skulle lage en liten salat, det smaker ekstra godt med en liten dæsj av det over, men det er jo egentlig ikke nødvendig. Fruktsalaten er god i seg selv. Enkelt, sunt og godt! Og siden vi skal ha pizza nå, er det jo greit at mellommåltidet var litt lettere... he he...


Bon Appètit og god ny uke til dere alle!

Klem fra Gry ;)