torsdag 17. februar 2011

Noen stillbilder...


Ute laver snøen ned og det er et litt grått og dempet lys... 


Jeg liker godt disse naturfargene....


Velkommen til ny følger - WELCOME
Herlig at du fant meg!
I LIKE
Takk for morsomme tilbakemeldinger i innlegget under her hvor jeg hadde noen rare "gammel dame-tanker" ;))
Godt å se at flere kan kjenne seg igjen;) Rart det der, hvordan vi har slike spesielle oppfatninger av enkelte ting. Greit å bli litt bevisst på det kanskje, så vi kan skyve slike merkelige forestillinger vekk ;)

Jeg liker det nostalgiske og gammeldagse.. Drømmer litt om fordums tid kanskje...  Men jeg føler meg ung til sinns altså;)




Min deilige vest fra Container varmer godt på kalde dager...



I morgen fyller min kjære pappa rundt år. GRATULERER til verdens beste FAR!

♥ En liten oppmerksomhet,
fordi jeg er glad i deg

En riktig god helg ønsker jeg dere alle!
Klemmer fra Gry