fredag 11. februar 2011

Juhu... Nytt kamera! Og litt nytt fra Home & Cottage..


YESS!! Endelig nytt kamera! Jeg har ønsket meg et nytt lenge, siden det vi har begynner å bli både uskarpt og dårlig (ikke så rart kanskje, etter en omgang i kakerøra i fjor.... Sånn går det når en litt vimsete og stresset fotoblogger blir litt for ivrig i tjenesten.. hi hi... ;)


Det ble en Canon 500D siden jeg kom over et godt tilbud på den. Etterfølgeren 550D skal være enda litt bedre, spesielt på videofunksjonen, men for meg er det foto som er mest aktuelt og da tror jeg dette blir bra nok. Endelig et kamera som fokuserer skikkelig og gjør bakgrunnen dus. Det synes jeg er så stilig! ;)


Ferskenblomster er nytt for meg i år. Synes de er så fine, så det ble en liten bunt fra Mester Grønn.
 Skjønne Trine med den vakre bloggen Franske Drømmer har også latt seg 'forføre' av disse sarte rosa blomstene ;) Ta en titt inn til henne, både bloggen og jenta er nydelig!


Rakk en liten tur innom Home & Cottage og falt for et par lekre saker som måtte bli med hjem ;)

Denne lykten fra house doctor er vakker synes jeg. Liker de enkle og rene linjene...


Linputen jeg kjøpte er fra InHouse Collection. Både lykten og puten hadde en grei pris, H&C er jo heller ikke av de dyreste og det passer meg fint ;)





Velkommen til ny følger, jeg håper at du vil trives her hos meg ;)
Nok en gang, tusen takk for alle søte ord! Det er jo bare så utrolig hyggelig å komme inn her og lese gode hilsner og koselige ord fra dere, jeg blir rett og slett i GODT HUMØR :)

En riktig god helg ønskes til alle som titter innom, nyt dagene til fulle!
Hva med å danse inn i helgen til tonene fra Adele - Rolling In The Deep Den er kul ;)

Klemmer fra Gry