tirsdag 15. februar 2011

Jeg undres....


...Begynner jeg å bli gammel? Eller bare litt godt voksen...?
Lørdagens "aktivitet" henger fortsatt i kroppen og jeg er litt sånn "slapp skurefille" med liten energi... I dag laver snøen ned og jeg koser meg inne med fyr i ovnen og te i koppen. Jeg har brukt formiddagen til å dikte sang til pappa som fyller år til helgen.

Men det som egentlig får meg til å lure på om jeg begynner å bli gammel er blomsten dere ser på bildene her, nemlig Begonia. Så lenge jeg kan huske har bestemor, mamma, svigermor og andre voksne damer jeg har kjent hatt Begonia i vinduskarmen. Jeg har av en aller annen grunn alltid sett på denne blomsten som en blomst for godt voksne damer.. Sorry altså, ikke meningen å støte noen.. ;) Jeg hadde bare ikke trodd at jeg kom til å kjøpe en... riktig ennå i alle fall... he he... ;)

Men så var jeg altså på Mester Grønn til helgen og fikk se denne Begoniaen i en nydelig rosa farge og vips så hadde jeg kjøpt en! Billig var den og, bare 40 kroner! Og nå står den altså her i vinduskarmen hos meg og lyser opp. Så fin som bare det!
Hmmm... Føler meg litt godt voksen her jeg sitter jeg ;))
Noen som kjenner seg igjen?


En annen dame som har blitt litt eldre i dag, er min gode venninne Anne-Mette. Gratulerer med dagen kjære venn ;)


Klemmer fra Gry