søndag 27. februar 2011

Sanselig Sommer - Mine bilder er med!


For en tid tilbake skrev jeg om boken Sanselig Sommer
Du kan lese innlegget ved å klikke her Sanselig Sommer

Interiørfotograf og skribent Franciska Munck-Johansen, kjent fra Vakre Hjem, Interiørmagasinet, Maison m.fl. og bloggen Franciskas Vakre Verden holder på å lage en interiørbok. En sommerbok med vakre sommerbilder og inspirerende idéer. Den vil ha med det beste fra hennes egne sommerartikler og bilder, og i tillegg til det har hun invitert oss bloggere til å sende inn bidrag! :-) Boken er på hele 200 sider med mer enn 450 fargebilder i flott kvalitet med stivbind og illustrert omslag. Boken kommer ut i april 2011.

I neste utgave av Vakre Hjem & Interiør, som kommer ut 18. mars, vil det bli en stor presentasjon av boken.
 

Dere; nå sitter jeg her og smiiiiler jeg.... ;) For vet dere hva? 
Jeg har vært så heldig å bli plukket ut til å bidra med mine bilder i boken!!
Jeg ble kjempeglad! Dette blir spennende!! ;)

Hvilke bilder som er plukket ut er en overraskelse ;) På bloggen til Franciska finner dere link til alle de dyktige bloggerne som er plukket ut til å være med i boken. Her finner dere garantert masse inspirasjon!


Tusen takk for den jobben du gjør Franciska, du har hatt litt av en jobb med å plukke ut bilder og du er en stor inspirator!

Forhåndsbestilling av boken
For å være sikret et eksemplar av denne unike interiørboken som kommer ut i april kan du allerede nå forhåndsbestille den. Pris kr 399,-

Du kan forhåndsbestille boken ved å sende en mail til meg;

Eller du finner forhandlerliste her


Natti natt... Sier nå jeg med et smiiil om munnen ;)
Og tusen takk for alle koselige hilsner fra dere i det siste innlegget mitt, dere er bare herlige!

Klemmer fra Gry