tirsdag 22. februar 2011

Roser og evig vennskap ♥


'Din sanne venn er den som vet alt om deg
og likevel holder av deg'
E. Hubbard



'Vårt liv kan ikke være fullkomment uten venner'
Dante



Jeg har hatt koselig besøk av en kjær venn og vi har hatt noen hyggelige timer sammen. Det er så fint med nære venner; enten man treffes ofte eller sjelden, tonen og kjemien bare er der fra første sekund!

Jeg var så heldig å få de skjønneste lys, som hun har laget selv og vakre servietter fra Sagen Vintage Design. Hun hadde brukt samme servietter på lysene. Strøket de på og laget en fix signatur. Et nydelig dufthjerte fra Mathilde M. og vakre roser fikk jeg også...
Alt er bare helt NYDELIG og helt etter min smak!
Jeg er evig forelsket i disse skjønne serviettene og tingene fra Sagen jeg altså! ;)
Jeg er heldig, tusen takk min venn!









Det er så mye kreativt og fint en kan lage selv. Jeg har tidligere vist bilder av denne skjønne boksen som jeg fikk av en annen god venninne til jul, den er også helt til å bli forkjust av ;) Og de nye tingene passet perfekt til!


'Det er med menneskene som med stjernene;
det finnes selvlysende legemer som gir kraft og sol til andre'
Bjørnson




Velkommen til ny følger! Jeg håper at du vil trives og finne litt inspirasjon her hos meg ;)
Og takk alle dere godinger for herlige tilbakemeldinger i smykkeinnlegget mitt! Det er klart at vi interiørbloggere har sans for detaljer! ;)



Klemmer fra Gry ;)