lørdag 5. februar 2011

Olivengleder ♥♥♥



Velkommen til ny følger! Herlig at du fant veien til meg og la igjen spor, for da fant jeg frem til DEG ;)

TUSEN takk for alle HERLIGE tilbakemeldinger kjære bloggvenner, dere er GODE!!


Oliventreet

Mange blader har falt av i løpet av vinteren, men noen nekter heldigvis å slippe taket... ;)Har vannet og gjødslet gjennom vinteren, nå ser det ut til at olivenbusken kommer med nye skudd... Hurra ;)

Denne har stått i stua siden i fjor sommer, en annen olivenbusk har jeg satt i kjelleren og bare gitt litt vann iblant. Lurer på om jeg skal ta den opp i stua nå eller om det er for tidlig? Noen som har tips?


Litt tørr og pjusk, men jeg synes den er fin likevel jeg!

Lyse rosa tulipaner til helgen...


Sola skinner inn og det vakre hjertet jeg fikk av en god venninnne til jul, glitrer og skinner ;) Vakkert!



Nyt helgen videre kjære venner! Nå må jeg komme meg ut i sola ;))


Klemmer fra Gry