tirsdag 8. februar 2011

Godsaker fra ChillNorway, Sagen Vintage Design mm...

  

Klesmerket ChillNorway har MYE lekkert synes jeg! Klikk på linken for nyheter..

Jeg har vært litt treg på klesfronten i vinter, men var superfornøyd da jeg kommer over denne tunikaen på salg for litt siden ;)


Søte og fine detaljer... Men likevel enkelt. Og veldig behagelig å ha på!
  

  
Jammen kom jeg over deilige jeans fra MET IN JEANS på salg også.... ;)






Dette skjerfet fra Sagen Vintage Design som jeg kjøpte før jul er jeg veldig fornøyd med. Det passer til det meste ;)
  

Et nydelig armbånd fra Hjertesmykker fikk jeg av en god venninne til jul. Både symbolsk og vakkert!


Og denne lekre smykkereisevesken fikk jeg av en annen god venninne til jul. Praktisk og lekker på en gang!
  

Moro å få noe nytt å pynte seg med! Så man kan føle seg litt fiiin ;)




Velkommen til ny følger og takk for alle herlige tilbakemeldinger! Det er så morsomt at flere kjenner seg igjen i det jeg skriver om og så hyggelig med slik god respons. Dere er nydelige!!

Klem fra Gry