tirsdag 1. mars 2011

Velkommen VÅR!


Åh, som jeg lengter etter våren nå!
Snøhaugene ligger store overalt her og det virker som det kan ta evigheter før all snøen forsvinner.... Vi hadde en flott helg på fjellet med gode venner. Det ble en fin skitur og det var vel omtrent like mye snø der som her.
Men, nå er vi i den første vårmåneden i alle fall. Sola skinner og forhåpentligvis har hun "startet kampen" mot vinteren ;) I går gikk jeg en liten tur og det var deilig å se at snøen så vidt hadde begynt å smelte på hovedveien og kjenne sola varme i ansiktet.

Disse bildene tok jeg på våren i fjor og jeg tenkte de kunne være en liten oppmuntring om at våren snart er på vei ;))


TUSEN TAKK for alle koselige tilbakemeldinger angående Sanselig Sommer! Dere er best!!
Jeg synes det er så utrolig stort å være plukket ut til å bidra i et så godt selskap og gleder meg til boken kommer ut ;)


Jeg fikk litt "hetta" i dag da jeg plutselig ikke fikk lastet opp flere bilder til bloggen. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde mer lagringsplass og at jeg måtte kjøpe mer plass. Var litt usikker på hva jeg skulle gjøre. Har liksom ventet litt på at noe måtte koste noe snart..

Og når man er litt i villrede er det jo utrolig kjekt å kunne spørre noen av dere erfarne bloggere. Og hjelpen kom med en gang den! Hjertelig takk til Hulda og Edda for rask tilbakemelding. Jeg valgte å kjøpe 20 GB for et år. Det skulle være rikelig med plass og det koster noe sånt som 28 kroner, så det var ikke den store investeringen ;) Må de fleste kjøpe etter hvert tro eller er dere flinke til å redigere størrelsen på bildene som som Hulda?


Jeg ønsker deg en fin dag ;) Nyt lysere dager!
Klem Gry