mandag 28. mars 2011

Fra ZanZ.... Og samling!





Det nærmer seg lanseringsfest for Sanselig Sommer!
Og det blir jo virkelig litt av en kindereggfest!!
Tre ønsker på èn gang det!

1. Den ferdige boken skal presenteres! Det kribler og kiler...hi hi.. ;)
2. Endelig får jeg treffe noen av mine bloggvenner og sikkert mange nye! Og ikke minst forfatteren av boken, Franciska ;) Det er synd for dere som bor på andre kanter av landet eller ikke har anledning til å reise dit. Håper det byr seg en anledning til å treffe dere en annen gang <3 Inntil da får vi fortsette å inspirere hverandre her i bloggverden ;)
3. Endelig får jeg tatt turen til ZanZ Helt siden jeg første gang la merke til annonsen deres har jeg vært nysgjerrig på denne livstilsbutikken ;)

GLEDER MEG!




Siden jeg er kommet i sommermodus i anledning bokutgivelsen fikk jeg lyst til å vise noen sommerbilder fra i fjor.. ;)


Lavendel i laaaange baner....


En god uke videre til alle som titter innom, enten du har egen blogg eller ikke. Og jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg ;))
Klemmer fra Gry