tirsdag 8. mars 2011

På tide å få Pelargoniene opp av vinterdvalen?


Noen som har erfaring med det? Og pleier dere å klippe de ned?  Det blir jo en del tørre grener og blader..


Disse bildene tok jeg på sensommeren i fjor og da var Pelargoniene på sitt aller vakreste, frodige og fine om jeg selv skal si det (ikke for å skryte altså, men de var blitt kraftige og fulle av blomster.. Jeg gjorde ikke annet enn å vanne dem jeg..;)
Jeg tok de inn og satte de etter hvert ned i kjelleren hvor det er kjølig og litt lys. Der står de fortsatt og jeg har vannet dem et par-tre ganger i løpet av vinteren.
Nå lurer jeg på om jeg snart bør ta de opp i vårlyset eller om det er for tidlig?



Deilig med sommerbilder, hva?!


Velkommen til ny følger!
Veldig koselig at du fant veien hit til min ringe blogg og at du har lyst til å følge meg videre. Supert, for da fant jeg frem til en ny inspirerende blogg!

Nok en gang takk for alle herlige tilbakemeldinger på innleggene mine, det setter jeg veldig stor pris på!

Ikke alle dager er solskinnsdager, men når livet smiler til oss må vi jammen forte oss å smiiiile tilbake ;)))


Ønsker alle som er innom en fin uke videre og er takknemlig hvis noen har et råd eller to angående disse blomsterskjønnhetene. Er redd de er noe preget av dårlig stell i løpet av vinteren... ;)
Klem Gry