tirsdag 15. mars 2011

Sanselig Sommer - Boken kan bestilles hos meg!


Som mange av dere sikkert har fått med dere har Sanselig Sommer - Interiørboken som kommer ut i begynnelsen av april - fått nytt omslag!

Det vakre bildet er tatt av Håkan med den herlige bloggen Maleviks Rosenträdgård

Jeg er veldig stolt av å få være med i et så godt selskap med alle de dyktige fotografer og bloggere som har bidratt til boken. Nok en gang tusen takk til Franciska!

Boken kan du bestille hos meg ved å sende en mail til meg


Velkommen til nye følgere!

Jeg setter stor pris på at dere fant veien til meg og at dere har lyst til å følge meg videre! Ikke minst setter jeg pris på å titte inn til deres flotte blogger, så herlig å stadig oppdage nye inspirasjonskilder ;)

Og takk igjen alle dere godinger for herlige kommentarer om vårt gamle fotoapparat, morsomt at så mange har sansen!

Med ønske om en fin uke videre, det er VÅR!

Klem Gry ;)