tirsdag 22. mars 2011

Tea time & Utelunsj!


It's
TEA TIME!


Vi hadde koselig vennebesøk på lørdag.
Så hyggelig med gjester til et godt måltid, latter og prat over et glass med god vin....
Snille gjester hadde med til oss denne fine teboksen, tusen takk!


I går gikk jeg innom blomsterhandleren på torget og kjøpte med litt blomster hjem. Føler at det trengs med litt friske farger nå og disse rosa Ranunklene bare ropte på meg... ;)


Liker veldig godt stilen og patinaen på teboksen!


Passer fint til min gamle tekanne, kjøpt på loppemarked..


Jeg unnet meg siste utgave av Vakre Hjem & Interiør i går også. UTROLIG mye lekkert i denne utgaven som er en kjøkkenspesial. Blir så inspirert! Spesielt artig å lese om Sanselig Sommer... Yabbadabbaduuu... ;))


Kjære alle snille bloggvenner; tusen hjertlig takk for alle koselige tilbakemeldinger på innleggene mine! Et enkelt lite innlegg fra meg og så mange gode ord tilbake fra dere! Det løfter virkelig dagen skal dere vite <3
Velkommen til nye følgere! Lille My & Marens Interiørverden
Utrolig hyggelig at dere vil følge meg videre og at dere i tillegg legger igjen en hilsen ;) Det er så fint, for på denne måten oppdager jeg deres inspirerende blogger!


Te til frokost og kaffe til lunsj... Hi hi... Jeg er absolutt en jatakkbeggedeler jente ;))

FOR et vær vi har om dagen! I stad viste det 21 grader i sola (13 i skyggen...) En doven veps surret forbi... Helt utrolig deilig! Når en samtidig kjenner at formen er stigende setter en ekstra stor pris på det må jeg si!

UTELUNSJ!
Jeg rigget meg til ute på terrassen med lunsj på formiddagen. Det blåser ganske kraftig i dag, men akkurat her var det lunt og godt.



Lyse lilla krokuser gjør seg godt på utebordet ;)



Wish
Dream
Do


I øyeblikket kjenner jeg en lykkefølelse over at jeg har det så godt!
Mye grubling og mange tanker i hodet... Men likevel en visshet om at ting kommer til å ordne seg... <3
Det ble litt knipsing i solskinnet... Flere utebilder kommer! ;)

En GOD uke videre til alle som titter innom!
Klem fra Gry