torsdag 17. mars 2011

Mom´s Kitchen!


Ingen tvil om hvem som er sjefen her... ;)


Jeg har vært så heldig å vinne dette supre skiltet av min bloggvenn Anita med den lekre bloggen Anitas Interiør Verden Hos henne finner du masse inspirasjon!


Tusen takk Anita, jeg synes det var fiiiint!


Perleblomster og Husfred hånd i hånd gir kjøkkengleder.... ;)


Velkommen til ny følger; Christina Mari! Håper du vil finne litt inspirasjon & glede her hos meg ;)


Blått i blått i en liten kurv...


Kjøkkenkos!


Kan jeg by på noen søte saker?


Fra Hos Gry Café & Interiør... Dream on... ;)


Søte munnfuller.... Fra meg til deg!


Og jeg drømmer meg bort i kjøkkenkataloger.....


Mens perleblomsten har nydelige detaljer og en vakker krage på!


Kvänum Kjøkken er jo helt rått, men det blir nok bare med drømmen... Priser langt over vårt budsjett, men masse inspirasjon å hente der! Kan jo ta med seg noen tips og smarte løsninger fra dem i det minste.. Kunne veldig gjerne tenke meg et kjøkken i denne stilen jeg altså! ;)


Snart helg igjen... Ha en fin dag!
 ;)
Klem Gry