søndag 27. mars 2011

HOUSE RULE # 1


Føl deg velkommen, krøll bena under deg i stolen, slapp av og bare kos deg her hos oss!
Det er husregel nr 1 og veldig viktig for meg. Det håper jeg at jeg klarer å formidle <3
Både her hjemme og på bloggen min ;)


Velkommen til ny følger!
Hos Carina finner du masse kreativitet og syglede. Jeg håper at du vil trives her hos meg ;)


Home sweet home


Hjem kjære hjem...


Disse flotte ranunklene er nå på hell, men siden jeg foreviget dem kan jeg ha glede av dem lenge ;)


Takk igjen alle kjære dere for gode tilbakemeldinger! Det har ikke blitt så mye blogg i det siste, men jeg håper å få tatt runden hos dere snart ;)


En god ny uke ønsker jeg alle som titter innom. Tenk, vi er nå i siste uke av mars allerede! Deilig å få på småsko og lettere tøy, selv om luften fortsatt er skarp en stund til.
Klemmer fra Gry

Pst... Jeg hadde trøbbel med å få opp bildene. Takk for rask tilbakemelding Martilie ;)